De Bûnte Bok

Frits Dijkstra

Gerben Swart Agriservice

Installatie- Montagebedrijf H. Keizer

J. Barkmeijer en Zonen B.V.

Jan Simon de Haan

om'e Noard Tent en Party verhuur

Zandlevengroep

Ledenpartij vrijdag 23 mei

Vrijdagavond 23 mei organiseerde K.V. Warber Bliuwe de tweede ledenpartij voor haar leden. Onder prachtige weersomstandigheden starten om 18.00 uur zowel de jeugd als ook de senioren leden aan hun kaatspartij welke mede mogelijk werden gemaakt door Handelsonderneming A de Jong en Glasservice Zeilmaker beide uit Paessens.

Bij de beginnende jeugdleden kaatsten 6 partuur het zgn. Kabouterkaatsen. Na drie omlopen kaatsen, waarbij meerdere malen 5-5 aan de telegraaf kwam, wisten Folkert Jelmer Visser en Anniek Hoekstra de eerste prijs te winnen. De tweede prijs ging naar Albert Vogel en Elisabeth Schregardus.

De rest van de jeugdleden kaatsten door elkaar in 1 categorie. Acht tweetallen maakten er een sportieve en spannende kaatsavond van. De eerste prijs in de verliezersronde ging uiteindelijk naar Johan Sipma en Gerjanna Visser. In de winnaarsronde ging de tweede prijs naar Siebe Feenstra en Folkert Vogel. De kransen waren voor Arjen Schregardus en Jacob Klaas Dijkstra.

De seniorenleden kaatsten in een A en B klas. Bij de A-klassers stonden 4 parturen op de lijst. De laatste omloop kaatsten Gerben Hein Wijtsma en Renze Stiemsma tegen Jelle Jaap Stiemsma en Douwe Hiemstra om prijs en premie. Na een gelijk opgaande strijd ging op de stand 5-5 en 6-6 de winst naar Jelle Jaap en Douwe.

In de B-klas kaatsten ook 4 parturen een competitie. De eerste prijs ging door de hele avond constant goed te kaatsen naar Andries Mol, Simon Jan Mol en Adol Braaksma. De tweede prijs was voor Rianne Rispens, Ype rispens en Hendrik Feenstra.

Komende donderdag (hemelvaartsdag)  organiseerd K.V. Warber Bliuwe weer de jaarlijkse Ale van Kammen federatiepartij, waarna zaterdag 31 mei weer een ledenpartij plaats vind.